Saturday, December 23, 2006

Christmas!


I've arrived in England expecting to have the same sort of culture shock that I had last year when visiting, but it hasn't really happened, except that I've felt tired all week. But Christmas in England in soooo different from in Skopje! All the lights, trees, media excitement, people in shops etc. There's been a nice atmosphere in Bromley, people seem to have been quite happy, especially on the first day I went to the shops. Christmas isn't all bad! And most important it is, of course, a celebration of Jesus' birthday, and that is worth celebrating.

5 Comments:

At Sun Dec 24, 09:37:00 pm 2006, Anonymous Anonymous said...

hahaha..i like the picture..with all the little pinguins...:)

 
At Mon Dec 25, 08:08:00 pm 2006, Anonymous Anonymous said...

Merry Christmas Ian , may you have a blessed Christmas . See you next year :)

 
At Tue Dec 26, 01:54:00 pm 2006, Blogger eliora said...

Среќен Божиќ и Среќна Нова Година!! Поздрав! Убава слика..

 
At Wed Dec 27, 02:07:00 pm 2006, Blogger Elanor said...

Pa cekaj Ian,Bozik tamu e porano od kaj nas,i nie ke se raduvame i se raduvame koga odime vo prodavnica i koga imame pari da si kupime nesto,koj ne bi se raduval na toa iako mislam deka Bozik ne e za toa...Ne me svakajte pogresno,i jas sakam da mi e ubavo za Bozik,poentata mi e deka e poinaku tamu i atmosferata poubava zosto prvo,sega e Bozik i vtoro lugeto imaat pari za da si kupuvaat raboti i da izleguvaat srekni od prodavnici vsusnost kako i tuka samo tuka sigurno pomalku luge go pravat toa...

 
At Wed Dec 27, 09:23:00 pm 2006, Blogger Ian Symondson said...

Ne sakav da kazam deka atmosferata tuka (vo Anglija) e poubavo od Makedonija - obicno ne mi se dopagjaat cite prodavnici, mnogu lugje itn. i zaradi toa gi spomnuvav. Mene mi bese dobro ovoj pat deka imase ubava atmosfera. Ne me svakaj pogresno ti - mi se dopagjaat Skopje i lugjeto tamu! I sreken Bozik za 7mi januari!

 

Post a Comment

<< Home